Nexterio.pl - wyprzedaż narzędzi

dłuta typu szpicak marki makita przecenaJakimś trafem wszedłem na stronę nexterio.pl. No i zewsząd zaatakowały mnie banery z mega rabatami i ogólną wyprzedażą. Wszedłem więc w dział narzędzia. Posprawdzałem ceny na porównywarce cen - ceneo.pl i na allegro.pl i faktycznie mają tanio. Bardzo tanio. Większość jest już wykupiona ale wciąż można dostać coś dobrego.

Sporo tam wyposażenia BHP, czy to rękawiczki, okulary, słuchawki czy znaki.
Jest też wiele pił tarczowych, dłut, wierteł i koronek wiertniczych. No i kilka elektronarzędzi.
Może coś znajdziecie dla siebie.

Ja doposażyłem firmę w okulary ochronne, końcówki konektorowe(na serwis), klucz płasko-oczkowy(znanej niemieckiej firmy Proxxon), skrzynki narzędziowe, nagrzewnice elektryczną i dłuta.

okulary ochronne firma budowlana śląskklucz rozmiar 12 płasko oczkowy promocja proxxon

Co do dłuta typu szpicak, to myślałem że to jakiś nie-markowiec a tu Makita za 4.5zł
Klucz oczkowy marki Proxxon był na ogromnej przecenie z 50zł na 19zł.
Nagrzewnice elektryczną naprawdę polecam. Po prostu tanio. Moc 3kW przy cenie 49zł. Gdzie na allegro najtańsze chodzą po 120zł. A przyda się zawsze.



To tyle, może pojawią się jakieś recenzje zakupionych rzeczy.

Komentarze